В світовому автомобілебудуванні останнім часом конструктори почали спрощувати механізми автомобіля в плані ремонтопригодності, в реаліїї це виглядає яка заміна цілого агрегату. Саме так і вирішили конструтори на Сузукі, оскільки мова піде про кульову опору як ви здогадалися, то на Гранд Вітарі вона міняється разом з цілим ричагом підвіски.
На сузукі порахували все добре, шарова буде зношуватися одночасно з сайлентблоками і приктично одночасно вийде з ладу,отже заміна цілого агрегату-ричага підвіски-є доречною. Взнавши ціну такого елементу підвіски наш український водій стає шокованим. Но до останнього в нього не було вибору, якби не супер менеджери з піднебесної. Які швидко почали робити сайлентблоки на цей автомобіль, а от з шаровою опорою,- це проблема тому,що вона є одним цілим з ричагом.
Звісно не для кого не є новиною, що шарові(кульові) опори можна реставрувати. Достатньо найти хорошого токаря який це зробить за день.
В цьому способі є один мінус. Потрібно постійно піджимати цю кульову опору знизу піджимною гайкою, і коли тиснути вже нема куди ,зананово точити вкладиші з капролону, чи інших пластмас.
Тай якщо є пошкоджзення самої кульвої опори(скажем попала волога через тріснутий пильник) то токар вже нічого не зробить, або реставрація такої опори не є доцільною.
Ми пішли іншим шляхом, підібрали кульову опору як а має точнісінько такий же розмір конуса, залишилось встановити її на ричаг.
Відрізаєм стару кульову опору, і міряєм. На даному етапі видно, що штопорне кільце туди не поставш, без токара не обійтись.
Точим дистанційне кільце і приварюєм його.
ну і готовий виріб
Звісно що коли стоїть питання гарантійних обовязків та надійності, цей спосіб є кращий оскільки використовуються готові вузли, які можна поміняти на будь-якому СТО.
Звоніть пишіть, завжи будем раді вам допомогти. Ваш Василь Степанович)))